”Man dricker upp och tar sen isbiten och kyler sig med den”
JPtorsdag 25 juni 20262 min läsning
Jönköping har bjudit på riktigt varma dagar och passande nog öppnar Rooftop Bar på våning 11 i Science Park Towers, där Jönköpingsborna under kvällen njuter av sol och goda drinkar.
Jjp.se
”Man dricker upp och tar sen isbiten och kyler sig med den”
Öppna originalkällan eller den externa publiceringen.
Jönköping har bjudit på riktigt varma dagar och passande nog öppnar Rooftop Bar på våning 11 i Science Park Towers, där Jönköpingsborna under kvällen njuter av sol och goda drinkar.
När RSS-importer och redaktionella arbetsflöden kopplas på kan samma vy visa längre text, originalkälla och fler strukturerade metadatafält.
JP
Importerad och godkänd artikel från en publik RSS-källa. WEON visar sammanfattning och länkar vidare till originalkällan när den finns.
Fler artiklar från JP
Relaterade artiklar